loading...
C.RONALDO
sobhan بازدید : 23 چهارشنبه 04 تیر 1393 نظرات (0)

 


تصاویر موزه کریس رونالدو

موزه عکس ها و نشان های کریستیانو رونالدو، ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال و باشگاه رئال مادرید اسپانیا، در زادگاهش؛ شهر مادیرا گشایش یافت. توپ طلا و کفش طلای اروپا از جمله جوایزی است که در این موزه به نمایش گذاشته شده است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، کریستیانو رونالدو بازیکن 28 ساله تیم ملی پرتغال و باشگاه رئال مادرید تاکنون 125 جایزه تیمی و انفرادی کسب کرده که توپ طلا و کفش طلا از جمله آنهاست.

رونالدو هنگام افتتاح این موزه گفت: اینها بخشی از نشان ها و عکس های من است و این مجموعه را تکمیل خواهم کرد ، چون تلاش های من نیز برای ادامه فوتبال و افتخارآفرینی و دریافت نشان ادامه پیدا می کند. این موزه را نتیجه سال ها تلاش خود می دانم. هیچکس نمی تواند این افتخارها را از من بگیرد. من دوست دارم آنچه را به دست آورده ام ، با هوادارانم تقسیم کنم. همیشه با دریافت نشان و جایزه ، بسیار خوشحال می شوم ؛ چه جوایز و نشان های انفرادی ، چه جمعی. برای من ، همه آنها اهمیت دارد ، بنابراین خوشحالم. البته قصد دارم جوایز بیشتری در آینده ببرم.

 

موزه کریستیانو رونالدو

مهمترین جوایز انفرادی رونالدو:

کفش طلای اروپا (۲): ۲۰۰۸، ۲۰۱۱
توپ طلای اروپا (۱): ۲۰۰۸
بازیکن سال فوتبال جهان (۱): ۲۰۰۸
جایزه پوشکاش فیفا (۱): ۲۰۰۹
جایزه پیچیچی (۱): ۲۰۱۱
جایزه آلفردو دی استفانو (۱): ۲۰۱۲

 

موزه کریستیانو رونالدو

موزه کریستیانو رونالدو

موزه کریستیانو رونالدو

موزه کریستیانو رونالدو

موزه کریستیانو رونالدو

موزه کریستیانو رونالدو

موزه کریستیانو رونالدو

موزه کریستیانو رونالدو

موزه کریستیانو رونالدو

موزه کریستیانو رونالدو

موزه کریستیانو رونالدو

موزه کریستیانو رونالدو

موزه کریستیانو رونالدو

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    میزان رضایت شما از سایت؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 55
  • بازدید کلی : 3,929
  • کدهای اختصاصی